F-PROT Antywirus 10 licencji tylko 200 zł/netto, wykrywa ponad 840 000 szkodników.

bestsellery w diores.pl
DEKOPRO z Warszawy - Regis Ferriere Illuminations
Wpisany przez Ewa Urbańska    PDF Drukuj Email
Czarna lista - Poczekalnia
Pan który pracował za pośrednictwem DEKOPRO napisał do mnie w sprawie pracy we Francji. Prosił o umieszczenie tego tekstu na mojej stronie w dziale czarna lista. Twierdzi że firma DEKOPRO nie wywiązała się ze swoich obietnic odnośnie warunków pracy i płacy. Poniżej tekst który nadesłał:

Jeżeli ktoś słyszał o firmie "DEKOPRO" z Warszawy a siedzibie w Krakowie, to niech o niej zapomni!!Gwarantują dobre pieniądze a później wykręcaja kota ogonem i dostajesz gówniane pieniądze. Firma ta jest tym samym co Régis Ferriere Illuminations z siedzibą w Paryżu.Ludzie miesięcznie pracuję u nich po pięćset godzin a wypłaty mają po 4200 PLN. Fakt może że sami sobie bata kręcą ale takie firmy jak ta powinny być usunięte z powierzchni ziemi. Warunki mieszkaniowe w tej firmie sa tak fatalne że szkoda słów. W tej chwili zaczęli zatrudniać więcej Rumunów którym płacą po 1,7 euro za godzinę. Pracowałem u nich miesiąc jak i kilku moich kolegów a o świadectwo pracy nie można się doprosić tylko kłamią w żywe oczy.Także niestety następny krok to sąd pracy może się tych gości przyciśnie na tyle że albo zamkną firmę

Dostałam od pana Piotra z DEKOPRO maila z żądaniem usunięcia informacji na temat firmy DEKOPRO. Zacytuje fragmenty wiadomości. Jeśli są osoby które czują się oszukane i mogą to udowodnić proszę o kontakt. Oczywiście chodzi o osoby które wiedzą o możliwych konsekwencjach natury prawnej w przypadku ewentualnie przegranego procesu z DEKOPRO.

... żądam by wszystkie informacje na temat firmy DEKOPRO i Regis Ferriere Illuminations które nie zostały potwierdzone natychmiast były usunięte z serwisu. Podane przykłady są co najmniej wyssane z palca a ich anonimowe pochodzenie daje wiele do myślenia. Mam nadzieję, że osoby które się wypowiedziały na w/w stronie są Pani znane i ewentualnie odpowiednie organa będą mogły poznać personalia tych osób. Tak więc, jeżeli posty które bezpodstawnie oczerniają naszą firmę nie zostaną natychmiast usunięte będziemy zmuszeni złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa do prokuratury, a także będziemy dochodzić swoich praw przed sądem cywilnym. Oczekuje szybkiego działania Piotr ... Dyrektor ds Sprzedaży Regis Ferriere Polska

Wstawiam też moją odpowiedź jaką wysłałam do pana Piotra

Temat przesunełam do poczekalni i wstawiłam pana maila. Komentarze pozostaną ponieważ za ich treść odpowiadają autorzy a nie ja. Gdyby państwo zdecydowali się na zgłoszenie sprawy prokuraturze oczywiście udostepnie IP autora odpowiednim organom. Jeśli nikt nie odpowie na moją prośbe o dowody w sprawie, temat usune definitywnie w ciągu 30 dni

Komentarze (45)
  • Wyruchany

    Tak jak mój przedmówca zgadzam się w zupełnośći. W firmie miałem przyjemność pracować dość długi okres czasu, bo skusiła mnie kasa.. Która oczywiście miała być duża co się okazało firma oszukuje nie tylko na godzinach, ale również na dietach które powinny być wypłacane za granicą. Nie przysługuje tu chorobowe.. Warunki mieszkalne powiedziałbym sypialne bo czas w domu spędza się tylko na spaniu są opłakane, ale nie przez to iż pracownicy o to nie dbają tylko dlatego, że one same od siebie tak wyglądaja. Umowa to chyba fikcja, bo się ją podpisuje ale się jej nie dostaje.. Stawki za godzinę są śmieszne i nie można liczyć na podwyżkę, a jak odmówisz czego kolwiek wylatujesz do Polski przeważnie na własny koszt. Więcej pisał nie będę proszę o komentarze inncyh, którzy w tej firmie na szczeście pracę już skończyli.

  • Polak2009  - Jaksie komuś nie chce pracować....

    Hhhhmmmm,
    Oj chłopaki chłopaki,
    Jak się komuś nie chce pracować to i gdyby mu kazali na plaży leżeć 8 godzin to tez czułby się oszukany, ale do rzeczy:
    Ja w tej firmie pracuje już 7 lat i nóż w kieszeni mi się otwiera jak czytam te wasze uwagi, znam was ni niestety nie mogę was ocenić, jako dobrych współpracowników i wspaniałych kolegów, wyjechaliście chyba po to by zarobić łatwy szmal a tu pracować kazali. Bidulki czują się oszukani.
    Ja mam umowę o pracę podpisaną z tą firmą i jak dobrze czytam to po pierwsze ta firma nie jest agencją po drugie jest to firma Polska a po trzecie to, co w umowie to jest wypłacone, fakt czasami były jakieś opóźnienia 2 czy 3 dni, ale to nie są żadne opóźnienia.
    Warunki mieszkania jak warunki nie jest to Mariot, ale nie jest to też chlew niektórzy pewnie tak w domach mają a wyjadą do pracy to oczekują niewiadomo, czego.
    Praca ciężka i tu się zgadzam, ale przecież nikt nikogo nie zmusza, jak się chce zarobić kasę to trzeba pracować, a ilość godzin no cóż nie wiem jak z wami, ale ze mną nikt nie umawiał się na ilość godzin tylko na czas pobytu we Francji i na kwotę, jaką zarobię za tą pracę.
    Praca jest zadaniowa i trudno przerwać coś w połowie, bo ktoś stwierdził, że minęło 8 godz., tym bardziej, że czasami nawet nie było 8 godzin tylko 5 albo 6 więc i tak wyszło na to samo.
    Myślę, że się troszeczkę czepiacie, ale to moje zdanie i powiem tak ja pojadę do pracy za rok i za dwa lata i jeszcze jak będą chcieli to za 3 i 4 bo nie narzekam i skoro z pracą w Polsce jest jak jest to miło jak sie przez 3 miesiące zarobi tyle, co przez cały rok tutaj.
    I jeszcze jedno Panie kolego ? RUMUNI też ludzie, ale Pan z Polski nie będzie ze śmieciami pracował! Brawo to się do gazety nadaje ? wyjedź do USA tam będziesz na pewno pracował z samymi ludźmi czystej krwi nordyckiej. Boże jak słyszę takich rasistów to cieszę się, że wywalili cię z tej roboty nierobie i nie będę musiał patrzeć na twoją twarz, bo tylko wstyd robisz Polakom za granicą.
    Pozdrawiam wszystkich normalnych i mam nadzieję, że za rok się znowu spotkamy na montażu i demontażu świecidełek.
    Polak 2009

  • Anonimowy

    Polak 2009 słuchaj jeżeli ty masz w domu tak jak na kwaterach we Francji to albo mieszkasz w 4 osoby w pokoju 10 m kwadratowych albo na samym materacu śpisz z kumplem w jednym pokoju.Szczerze Ci współczuję tylko proszę nie wypisuj głupot bo ośmieszasz siebie i swoich rodaków nazywając się Polakiem chyba że w Twoim mniemaniu tak wygląda Polak 2009.Pracuj dalej w tej formie a na pewno słowo Polak będzie kojarzone z gościem który za parę groszy będzie niewolnikiem.
    Żenada.

  • zrobiony na szaro

    To jest firma "polska" ale niestety tylko z nazwy -tam polski pracownik jest traktowany jako tania siła robocza.Co innego obiecują a inaczej jest w rzeczywistości.Od pierwszego dnia po przyjeździe byłem oszukiwany i okłamywany.Nikt z kolegów z którymi miałem okazję i przyjemność pracować nie bał się ciężkiej pracy i pracowaliśmy nie po 8 a po dużo więcej godzin.Firma spóźnia się nie tylko z wypłatą pieniędzy lecz również nie wywiązuje się terminowo z innych zobowiązań.Co do mieszkania to wstydził bym się zaprosić kogoś w gości jak miałbym położyć go spać na podłodze.

  • Polak2009

    ... a wyjadą do pracy to oczekują niewiadomo, czego.
    Praca ciężka i tu się zgadzam, ale przecież nikt nikogo nie zmusza, jak się chce zarobić kasę to trzeba pracować, a ilość godzin no cóż nie wiem jak z wami, ale ze mną nikt nie umawiał się na ilość godzin tylko na czas pobytu we Francji i na kwotę, jaką zarobię za tą pracę.
    Praca jest zadaniowa i trudno przerwać coś w połowie, bo ktoś stwierdził, że minęło 8 godz., tym bardziej, że czasami nawet nie było 8 godzin tylko 5 albo 6 więc i tak wyszło na to samo.
    Myślę, że się troszeczkę czepiacie, ale to moje zdanie i powiem tak ja pojadę do pracy za rok i za dwa lata i jeszcze jak będą chcieli to za 3 i 4 bo nie narzekam i skoro z pracą w Polsce jest jak jest to miło jak sie przez 3 miesiące zarobi tyle, co przez cały rok tutaj.
    I jeszcze jedno Panie kolego ? RUMUNI też ludzie, ale Pan z Polski nie będzie ze śmieciami pracował! Brawo to się do gazety nadaje ? wyjedź do USA tam będziesz na pewno pracował z samymi ludźmi czystej krwi nordyckiej. Boże jak słyszę takich rasistów to cieszę się, że wywalili cię z tej roboty nierobie i nie będę musiał patrzeć na twoją twarz, bo tylko wstyd robisz Polakom za granicą.
    Pozdrawiam wszystkich normalnych i mam nadzieję, że za rok się znowu spotkamy na montażu i demontażu świecidełek.
    Polak 2009

  • Polak2009

    ...
    I jeszcze jedno Panie kolego ? RUMUNI też ludzie, ale Pan z Polski nie będzie ze śmieciami pracował! Brawo to się do gazety nadaje ? wyjedź do USA tam będziesz na pewno pracował z samymi ludźmi czystej krwi nordyckiej. Boże jak słyszę takich rasistów to cieszę się, że wywalili cię z tej roboty nierobie i nie będę musiał patrzeć na twoją twarz, bo tylko wstyd robisz Polakom za granicą.
    Pozdrawiam wszystkich normalnych i mam nadzieję, że za rok się znowu spotkamy na montażu i demontażu świecidełek.
    Polak 2009

  • Anonimowy

    Panie kolego z tego co wiem to nikt się rumunów nie czepia bo ci którzy robią we Francji to spox kolesie.Jak byś dobrze przeczytał to wiedział byś że chodzi o to że są tanią siłą roboczą i mają połowę stawki co Ty dlatego żal że tak można wykorzystywać ludzi.Miłych rozmyślań życzę.

  • Wyruchany

    Chłopaków to szukaj w gajóweczce.. Trzeba leżeć na leżaku, żeby była plaża.Pracujesz siedem lat powiadasz??, widziałeś siedem lat.. Znasz tych ludzi??-ciekawe, że teraz tak piszesz, a jak z nimi pracowałeś powiedziałeś im to w twarz- Nie, na pewno nie, bo są zbyt zgrani, żeby to wysłuchać od Ciebie.. Hmmm osoba, która to napisała musiała być wysoko postawiona w tej firmie. Mam racje, nie pomoże już nic bo i tak teraz posypie sie grom komentarzy tylko te opóźnienia (CZASAMI) to tam były zawsze..Mieszkanie tam to nie mariot, ale może barak byłby lepszy. Pracowałeś idioto za granicą, bo ja tak i nie moja pierwsza praca to była w tej firmie, byłem już w Europie i widziałem jak sie pracuje, a Ty co widziałeś? A jak masz w domu to pisz to, że Ty tak masz, a nie że ktoś ma gówno.. Praca ciężka to nie chodzi o pracę.. Umowa jest umową, więc się zapoznaj za nim zrobi się większy syf..
    I słuchaj nie mów, o rasizmie, o którym sam wiesz najlepiej rasizmem jest dla mnie dawanie komuś 1,7 e na godzinę. A nie rasizm tylko szkoda chłopaków.. Nie wywalili mnie, ale Wy szefowie piszcie co chcecie ile dacie rade za dużo osób się przewinęło,żeby teraz pisać, że kogoś wywalili tam "paparuch "nie przetrwa. Tam trzeba kogoś kto umie pracować w kamieniołomach.. A jak chcesz dyskusji to napisz swoje imię, a pozytywnych komentarzy poszukaj w gazetach dla Pań.Szkoda słów ... Pozdrawiam i mydlij oczka jak mydełko FA

  • Wyruchany

    się zapoznaj za nim zrobi się większy syf.. I słuchaj nie mów, o rasizmie o którym sam wiesz najlepiej rasizmem jest dla mnie dawanie komuś 1,7 e na godzinę A nie rasizm tylko szkoda chłopaków.. Nie wywalili mnie, ale Wy szefowie piszcie co chcecie ile dacie radę za dużo osób się przewinęło, żeby teraz pisać, że kogoś wywalili tam paparuch nie przetrwa tam trzeba kogoś, kto umie pracować w kamieniołomach.. A jak chcesz dyskusji to napisz swoje imię,a pozytywnych komentarzy poszukaj w gazetach dla Pań szkoda słów....
    Pozdrawiam i mydlij oczka jak mydełko FA

  • Anonimowy

    Niech pan Chojecki tak się nie unosi .Miałem okazję pracować poprzez Dekopro i nie mam najlepszych wspomnień .Pisze pan o drogach prawnych ale ja po prostu nie mam siły,czasu ani pieniędzy aby jeździć po sądach pracy.Czuję się oszukany i jeśli będzie taka koniecznośc to mogę opowiedzieć w sądzie jak firma potraktowłla mnie w Paryżu .OTO JAK ZACZĘŁA SIĘ MOJA PRZYGODA Z REGIS FERRIERE :Na dzień czy dwa przed wyjazdem otrzymałem telefon o wyjeździe .W rozmowie tel. pani powiedziała mi stawkę 5500 euro z groszami za 84 dni robocze i że umowę podpiszę w Paryżu na miejscu.Po przyjeździe na miejsce okazało się że muszę podpisać umowę opiewającą na 2 tysiące z kawałkiem PLN bo jak nie to mogę sobie wracać do Polski.Niestety podpisałem a patrząc z perspektywy czasu źle zrobiłem.Następnie udałem się na kwaterę ,gdzie w pokojach nie było łóżek tylko materace i 12osób w mieszkaniu.Następnie różne historie z pracą niekiedy po 20 godzin na dobę.Nie chce mi się więcej o tym syfie pisać bo zaraz ciśnienie mi skacze i muszę brać tabletkę. Firma może i płaci sumiennie ale tylko minimum z umowy .Przestrzegam wszystkich przed w.w. firmami i z własnego doświadczenia wiem iż w kraju przy tych samych godzinach można zarobić te same pieniądze.A tak swoją drogą to pan Chojecki ma pojęcie jak się traktuje pracowników w R .F. ? A ty 2009 to nie odzywaj się lepiej tak ich nie broń bo przez te 7 lat to mózg ci wyparował razem z tymi lampkami z CHIN.

  • Anonimowy

    Anonimowy czegoś się boisz? Pisz o swoich przeżyciach!!!

  • Anonimowy

    DEKOPRO wraz z R.F.il pewnie uratowały życie panu Piotrowi Chojnackiemu.

  • Niwniak  - Oszukany Dekopro Kraków

    Pracowałem w firmie Dekopro sp. z o.o z Krakowa oddział Warszawa od 20.10.08
    do 15.12.08. Tak było w umowie o prace. Praca skończyła się z początkiem
    grudnia, za co do 15.12 nie było płacone. Umowa z przedstawicielem firmy była
    5.580 Euro za montaż i demontaż dekoracji. Koniec całego przedsięwzięcia
    opiewał na koniec stycznia 2009. Jak byśmy skończyli szybciej, to lepiej dla
    nas, bierzemy te pieniądze i wracamy do kraju. Teraz cytuje słowo w słowo to
    co pisało w dokumentach, które dostałem przed wyjazdem do Francji "UWAGA:
    kwota wymieniona w umowie, jest kwotą do celów księgowych. Różnica między
    uzgodnionym wynagrodzeniem (5.580 Euro to jest DOPISEK nad drukiem) a podanym w
    umowie zostaną wypłacone w postaci diet pracowniczych (żadnych diet nie
    było). Naszym pracownikom zapewniamy zakwaterowanie i śniadanie (a z tymi
    śniadaniami to było różnie)." Takie były ustalenia przed wyjazdem...

  • Naiwniak  - Oszukany Dekopro Kraków 2

    Przez okres zatrudnienia w Dekopro przepracowałem ponad 300h w miesiącu. Jak
    dojechaliśmy na miejsce dowiedzieliśmy się, że pracujemy na godzinę a nie
    jak było w umowie i tak naprawdę nie wiedzieliśmy nawet jaka to stawka.
    Chcieliśmy zrezygnować i powstało zamieszanie. Kontaktowaliśmy się z biurem
    w PL i P. Dominikiem w tej sprawie, ale on po prostu ma gówno do powiedzenia.
    Rządzą Francuzi i koniec.
    Ktoś tam napisał, że Polacy przyjechali tam na
    plaże się opalać, a nie pracować! Ten kto to napisał nie ma szacunki do
    siebie i dla tych którzy tam ciężko pracowali. Praca nie była 11h było to
    dużo więcej.
    Uważam że firma Dekopro z Krakowa i Regis Ferriere z Paryża,
    to są oszuści którzy dorabiają kosztem Polskich i Rumuńskich pracowników.
    Ponad to uważam i winie, że Francuzi tak nas traktują przez Polaków którzy
    są tam zatrudnieni.

  • Naiwniak  - Oszukany Dekopro Kraków 3

    Pan Chojecki chce nas podać do sądu za to że napisaliśmy prawdę o firmie Dekopro i Regis Ferriere Iluminations.
    Takich
    oszukanych jest dużo więcej i zapewniam że tych postów więcej się pojawi.

    Warunki mieszkaniowe były mizerne, wręcz koczownicze. Francuski pracodawca
    nie potrafi zapewnić minimum socjalnego, w takich warunkach żaden Francuz by
    na pewno nie pracował, ale Polak i Rumun może.
    Pozdrawiam firme Dekopro
    Polska i Regis Ferrie - zacznijcie poważnie traktować pracowników Polskich i
    Rumuńskich a nie zysk ponad wszytsko !!!

  • Anonimowy

    Zgadzam się w 100% z tym co pisze NAIWNIAK pracowałem w tym samym czasie co kolega i mam takie same odczucia i spostrzeżenia.Dekopro i Regis Ferriere to ta sama firma która dba tylko o swoje interesy a nie o ludzi.Przestrzegam wszystkich przed nimi i odradzam podjęcie z nimi współpracy na takich warunkach jakie MY mieliśmy, czyli obiecanki-cacanki.To co pisze POLAK 2009 jest żałosne bo na jakiej podstawie ocenia on kogoś kogo w ogóle nie zna ,nie wie jak ten ktoś pracował ani jak podchodził do swych obowiązków.Przez tyle lat co POLAK 2009 przepracował u nich to jestem pod wrażeniem-bo albo jest człowiekiem bez ambicji i lubi jak się nim pomiata za parę groszy albo zarabia kokosy i pisze to co mu ktoś każe.

  • zrobiony na szaro

    To wszystko prawda.Obiecywali dużo i niestety na obietnicach się skończyło.Gdybym wiedział że tak się traktuje pracowników w tej firmie i że zapewnia się tylko kawałek podłogi do spania to nigdy bym nie zdecydował się na podjęcie tam pracy.Firma Regis Ferriere która jest firmą matką dla DEKOPRO nie dba o pracowników tylko o kasę .SZanuję tych którzy z różnych względów jeżdżą na montaż i demontaż już od kilku sezonów jednak ja czuję się oszukany i rozczarowany pracą w Paryżu.

  • zrobiony na szaro

    A niech pan Chojnacki sobie podaje tylko niech pamięta-kto sądem wojuje od sądów ginie.To co jest tu pisane to może być wierzchołek góry lodowej.

  • prawdomowny

    Chcialem podziekowac czlowiekowi ktory zalozyl ten post,aby nareszcie polscy pracownicy dowiedzieli sie o firmie Dekopro i Regis Ferirre.Bylem kolejnym pracownikiem tej firmy ktory mial obiecane duze pieniadze,a co sie okazalo po moim przyjezdzie do Paryza nie mialo nic wspolnego z wczesniejszymi ustaleniami .Podeslano mi czyste druki umowy o prace,ktore kazano podpisac,jesli nie to wyjazd na wlasny koszt do Polski.Nie bede sie rozpisywal, bo mozna wiele pisac o oszustwach i przekretach firmy Dekopro i Regis Ferierre.Pan Dominik N i Piotr Ch.(Przedstawiciele firmy Regis Ferierre w Polsce) proponuja prace i idealne warunki mieszkalne w miesiacach Wrzesien- Pazdziernik,co jest klamstwem i mija sie z rzeczywistoscia.Zycze powodzenia panom i firmie RF !!!!

  • king kong

    zbierzcie sie do kupy i zaskarzcie bolca. tak proponuje

  • Anonimowy

    Pracowalem w wielu firmach zagranica i musze stwierdzic, ze nigdy nie mialem tak fatalnych warunkow zatrudnienia jak w firmie dekopro. Pierwszy kontakt z firma, a od klamstw, kombinacji az sie roi. Przed wyjazdem do Francji, pan Piotr Chojecki obiecywal mi wysokie diety podczas mojego pobytu we Francji. Nastepnie przeslal mi lewa, sfingowana umowe o prace na mejla (zebym sie zapoznal z warunkami). Umowa, ktora dano mi do podpisania w Paryzu roznila sie wysokoscia wynagrodzenia i zawierala "haki". Nastepnie, poza umowa daja do podpisania puste pola w formularzach. Na przyklad: "panska norma czasowa pracy wynosi .................". etc. Warunki zakwaterowania fatalne, najczesciej jest to spanie po melinach. Pieniadze nieadekwatne do przepracowanych godzin (srednio 14h w nocy!). Jednak, to co mnie powalilo, to stawki pracownikow z Rumunii: 0,98 euro do 1,7 euro/godz. Co wiecej czesc tych ludzi zostala zmuszona do pracy we Francji przez swoje szefostwo z Rumunii (Regis Feriere maja tam swoja fabryke). Tak wyglada wyzysk w XXI wieku we wspanialej Francji.

  • dd  - Dekopro - wyzysk

    C.D.
    Jednak, to co mnie powalilo, to stawki pracownikow z Rumunii: 0,98 euro do 1,7 euro/godz. Co wiecej czesc tych ludzi zostala zmuszona do pracy we Francji przez swoje szefostwo z Rumunii (Regis Feriere maja tam swoja fabryke). Tak wyglada wyzysk w XXI wieku we wspanialej Francji.

  • wydymac polaka  - szef ma podstawowe wyksztalcenie

    400 godzin pracy w godzinach nocnych to norma w tej firmie.5000 zl na koniec miesiaca.wszystkich maja za gowno, a do tego pracuje tam kilku takich co im dupe liza od 7-9 lat i probuja nam wmowic ze wszystko jest ok.W firmie U REGISA nikt niema prawa zachorowac,ludzie kieruja samochodami po 15 godzinach pracy i powoduja wypadki.

  • wydymac polaka  - Regis ma podstawowe wyksztalcenie

    A ty POLAK2009 zamknij morde i powiec buraku dlaczego twoj brat tak szybko wyjechal z tej wspanialej pracy ktora mu zalatwiles.DUPOWLAZIE JEBANY

  • wydymac polaka  - DO PANA PIOTRA

    sluchaj fusie jebany jak pojdziesz do sadu to juz z niego nie wyjdziesz bo to Ciebie zamkna ty wszo pierdolona.

  • slivac  - NARESZCIE

    No moze w końcu ludzie sie dowiedzą jakie cuda odwala firma Dekopro ,również tam pracowałem i doznałem szoku a pracuje na zachodzie od 5 lat i takiego syfu nigdzie nie widzałem :woohoo:

  • prawie wkopany...

    no to ładnie...dzięki wszystkim za te posty bo chciałem się tam zatrudnić ale przewaga negatywów jest miażdżąca i to w takim stopniu, że daje do myślenia i to porządnie... Dzięki tak czy inaczej...juz nie czekam na odpowiedź...

  • bratoni  - zdziwniony

    Witam, wszystkich, czytajac Wasze opinie jestem troche zaskoczony, ja i kilku moich znajomyh pracowalismy w firmie dekopro. praca nie byla moze marzeniem ale jak sie pracuje z grupa fajnych ludzi to na prawde wszystko mozna zniesc. mam na mysli Pana Dominika i Pana Piotra. na temat zarobkow nie bede sie rozpisywal poniewaz postow na ten temat jest juz duzo...powiem tak ze bylismy zadowoleni z wynagrodzenia a co wazne wplynelo bardzo szybko. mamy zamiar podjac kolejne zlecenie. jestesmy zadowoleni

  • slivac

    Ok moze jeżeli chodzi o ludzi z którymi sie pracuje to zgadzam się są ok ale to wszystko chyba że komuś odpowiada praca od 7 do 12 lub 2 w nocy jedzenie i pranie na terenie firmy bo w mieszkaniu nie ma na to warunków o ile można to nazwać mieszkaniem rudera a kasa ktoś napisał że niezła powiem że tak mało za granicą jeszcze nie zarabiałem a jestem poza krajem 5 lat

    Pozdrawiam wszystkich slivac

  • slivac

    Witam chodzi własnie o magazyn a w Polsce jak bys pracował po 18 godzin oczywiscie soboty i nidziele równiez to zarobił bys wiecej i jakie darmowe jedzenie bzdura

    Pozdrawiam

  • prawdomowny

    panowie zbliza sie sezon na zakladanie swiatelek dekopro bedzie potrzebowalo robotow bo malo kto wytrzyma 450godzin nocami i przejazdami samochodem z jednego miejsca na drugie oddalone od siebie ok 200km Ja powiem tak spanie,kasa, jedzenie, mieszkanie to JEDEN WIELKI SYF !!!

  • Yankes  - Pytanko

    Teraz szukają kogoś na stanowisko Rysownika w AutoCad-zie. Czy ktoś pracował na tym stanowisku i może się wypowiedzieć. Bo miałem wysłać aplikację.

  • prawdomowny

    rysownik dobrze by bylo zebys znal cos jezyka bo inaczej bedzie ci ciezko ale fajna fucha no i przygotuj sie na to ze nie bedziesz siedzial non stop za kompem bo na nocke do pracy na deszcu tez cie zawezwa pozdr

  • solek87  - praca

    No widze ze ta firma jest jednym wielkim syfemmm wiec ja wogóle tam nie jade i jeszcze mam pytanko zna kto pania justyne labecką bo ładnie pierdoli sciema jedna wielka

  • Milosz  - Tlumacz

    Oferty pracy brzmia zachecajaco. Jedna z nich dotyczy tlumacza. Czy ktos moze opisac zadania stojace przed takim osobnikiem? Przywyklem do stawki 15euro na godzine i zdarzalo sie spac w willach. ( aby "Pan" tlumacz wypoczal, mial prawo do wlasnego pokoju...). Wyglada na to, iz ta firma nie zapewnia nawet minimum socjalnego.

  • prawdomowny

    Justyna to fajna dziewczyna ale pierdoli bo tak jej każą to tak jakby dawali jej czytać z kartki nie zapominaj ze ona tez tam pracuje,a pan tłumacz to widzę ze się ceni i dobrze ale w tej firmie jest na tym samym poziomie co każdy marny polaczek który śpi na podłodze na materacu pozdr.

  • Wyruchany

    Witam, poszukuje osob, ktore pracowaly w tej firmie bo ja wlasnie skonczylem z nia w bardzo nie kulturalny sposob z ich stroni i prawdopodobnie postaram sie doprowadzic do tego by zaplacili za swoje zachowanie. Jak kto kolwiek chcialby mi w tym pomoc prosze o kontakt poniewaz czeka mnie walka z wiatrakami i przyda sie kazdy kto bedzie mogl powiedziec prawde ktora ja tolerowalem przez 1,5 roku. Prosze o kontakt wszystkich ktorzy chca wspomoc mnie i ukrecic bata na firmie dzieki organom scigania.

  • witam moge pomoc wszystki kyor

    :shock:

  • darkdog

    alczyc z firma. Pracowalem tam kiedys i udalo mi sie" pozyczyc" wszystkie dokumenty w ktorych sa nasze godziny przybycia do biura,wyjazdu na poszczegolne montarze oraz powroty do domu.MAM TEGO BARDZO DUZO A WSZYSTKO JEST WYDRUKOWANE Z KOMPUTERA REGISA.DOKUMENTY SA ORYGINALAMI!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

  • Dawid

    Kontakt kolego kontakt !!

  • darkdog

    I CHCIALBYM DODAC ZE JEZELI DOKUMENTACJA TA OKAZE SIE DOWODEM TO PAN REGIS I JGO KOLEDZY BEDA MIELI OSTRO PRZEJEBANE PONIEWAZ JEST W NIEJ CZARNO NA BIALYM ZE PRACOWALISMY PO 18 GODZ I WIECEJ.POZDROWIENIA. :evil:

  • caki-1000

    hej wyruchany jestem z tobą odezwij sie

  • caki-1000

    ja marek wpłaciłem pieniadze z kolegą kasprzykiem karolem z gdyni i nie pojechaliśmy to oszuści i kłamcy tylko dużo gadają

  • Wyruchany

    Kontakt gg 7379283 pierwsza sprawa wyznaczona bede staral sie zeby pozałowali jak traktuja ludzi :/ Odzywajcie sie jak cos od razu piszac o co chodzi :]

  • Dawid  - II Sprawa Sądowa

    Witam,
    Wczoraj miałem drugą sprawę w sądzie pracy w Dębicy. Niestety firma podważa wszystko co możliwe i nie chce przyznać się do niczego. Przedstawili listy z godzinami z których wynika, że w firmie pracuje się po 8 godzin warunki mieszkaniowe są wspaniałe a praca w firmie to czysta przyjemność. Tyle osób się tu wypowiadało na temat firmy, więc może ktoś z Was ma ochotę coś powiedzieć przed sądem, a może macie jakieś dokumenty, które moglibyście mi wysłać w kopiach, np: na maila ja dysponuje konkretnymi dokumentami, ale niestety nie mam adwokata :( Bo nie mogę pozwolić sobie na to finansowo a sprawa jest do wygrania. Tylko przydałby się adwokat, który mógłby równie dobrze podważać niewiarygodne dokumenty Pana, który reprezentuję firmę DEKOPRO. Ludzie jeśli naprawdę zarzucacie im tyle ile napisaliście pomóżcie udowodnić tej firmie raz na zawsze to co wyprawiają w XXI wieku. Bo to jest niewolnictwo. Jak ktoś chciałby pomóc proszę o kontakt mailowy, być może telefoniczny 664990608. Pozdrawiam.

Napisz komentarz
Your Contact Details:
Komentarz:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
:D:angry::angry-red::evil::idea::love::x:no-comments::ooo::pirate::?::(
:sleep::););)):0
Security
Proszę wpisać kod antyspamowy widoczny na obrazku.
 
bestsellery w diores.pl
Natur Shop #6